Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach , ul. Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2852203, faks 032 2852203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w okresie od 01.04.2009 r. do 31.12.2009 r.
Zakres prac wraz z orientacyjną ilością robót obejmuje między innymi:
1. Wykonanie oznakowania pionowego - do 150 kompletów tarcza + słupek.
2. Wykonanie oznakowania poziomego - do 2.500 m2.
3. Zmiana organizacji ruchu polegająca na montażu progów zwalniających - do 10 szt.
4. Zmiana organizacji ruchu polegająca na ustawieniu lustra - do 10 szt.
Z uwagi na bieżący charakter robót uzależniony od potrzeb oraz posiadanych środków finansowych przez Zamawiającego, ogólny zakres rzeczowy zamówienia może ulec zmniejszeniu, po uwzględnieniu cen jednostkowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.92-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ
oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału
w postępowaniu:
a) Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającą(cymi) aktualne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej (wystarczające są uprawnienia w ograniczonym zakresie) do kierowania robotami budowlanymi, oraz uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń do kierowania ruchem podczas robót w pasie drogowym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym.
b) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu (utrzymaniu) oznakowania pionowego i poziomego dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto).
c) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego)
1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego). Przez roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu (utrzymaniu) oznakowania pionowego i poziomego dróg o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto)
1.4. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom (stanowiącego załącznik nr 2 do formularza ofertowego ) UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie iż zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi.
1.5. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami w wymaganej specjalności oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego (wzór załącznik nr 4 do formularza ofertowego) oraz uprawnienia do podawania sygnałów i poleceń do kierowania ruchem podczas robót w pasie drogowym (zaświadczenie o nabyciu uprawnienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami).
1.6 Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej
kwocie (min. 200.000,00 zł).
1.7 Zestawienie cen jednostkowych sporządzonych na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
1.8 Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca;
a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 1.8 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (wzór załącznik nr 5 do formularza ofertowego).
1.9 Potwierdzenie wpłaty wadium (kserokopia przelewu bankowego lub orginał gwarancji
bankowych, poręczeń bankowych, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr
109 poz. 1158, z póż. zm.).
1.10Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzuim.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska 8, pokój nr 305 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).